Динамічна Кампанія DCS WORLD

Ігли продовжують працювати над динамічною кампанією. Обіцяють, що це буде новий стандарт для створення місій і не потрібно буде імітувати динаміку скриптами. Можливо вже в наступному році буде нагода пограти на опен беті 🙂

Роботу над динамічною кампанією розпочали ще у 2018 маленькою командою. Згодом кампанія стала одним з найважливіших завдань для майбутнього гри. Обіцяють, що розвиток кампанії буде залежати від дій гравців. Вже оновлений голосовий чат і наче має бути новий механізм ATC (Air Traffic Controller).

Розглянемо основні завдання над якими працює команда:

Створення реалістичної системи доріг. Юніти які прав’язані до мережі постачання будуть мати відповідні умови руху по дорозі.

Новий редактор формувань наземних підрозділів. Дозволяє точно утворювати рівні командування підрозділів від взводу до відділення, з усіма рівнями командування між ними. Командні структури відрізняються залежно від країни та епохи, як і в реальному житті. Формування підрозділів будуть реалістично діяти у межах своєї структури сил на основі таких завдань, як марш, бойові дії, штурм, оборона, відступ тощо.

Разом з цими завданнями було створено новий path-finder (механізм пошуку маршрутів на карті). Новий механізм покращить рух наземних юнітів.

Також ігли обіцяють додати більше спавнів на філдах для великих динамічних кампаній.

Отож чекаємо на новий рушій для кампаній в 2024.

Залишити коментар