Бойова пошуково-рятувальна операція (CSAR)

Ви вже мабуть не одноразово чули про CSAR на сервері. Рятувальні операції повертають команді х5 поінтів від втрати літака, за кожного врятованого пілота. Тому якшо не дотягуєте до філда, катапультуємось обов’язково, це дає шанс на повернення поінтів команді синіх.

Combat Search and Rescue (CSAR) – мод дозволяє проводити рятувальні операції. Для цього вам потрібен багатоцільовий гелікоптер з наявністю ADF радіонавігації.

В кампанії Operation Stormforge в рятувальних операція можуть приймати участь усі гелікоптери окрім Апач і Ка.

Меню рятувальних операцій знаходиться в Радіоменю > F10 > CSAR (для скорочення далі усі команди будуть починатись з цього місця)

Отож переглянемо список доступних місій.

CSAR > List Active CSAR

Після команди ми отримуємо повідомлення про наявність рятувальних завдань. Опис складається з:

  1. Позивний пілота
  2. MGRS координати
  3. Частота радіомаяка для ADF навігації
  4. Відстань до місця пригоди

Складність рятувальних операцій за місцевістю

  1. Рівнина. Найлегший тип операції. Вам нічого не заважає сісти на травичку і почекати пілота.
  2. Водойма. Іноді пілот приземляється у водойму тоді потрібно забирати пілота з ховера (симуляція лебідки)
  3. Густий ліс. Найскладніший тип операції. Буває що немає можливості сісти на землю тому потрібно забирати пілота зависнувши над деревами як і з водоймою.

Порятунок в ховері (симуляція лебідки).

Коли немає можливості сісти на землю, доводиться рятувати пілота в ховері. Для цього вам потрібно зависнути в межах 25 метрів над пілотом і в радіусі 20 метрів від пілота. Висіти потрібно 10 секунд. Коли з’явиться повідомлення від пілота “I’m in! Get to the MASH ASAP!” можна повертатись на базу або рятувати наступного.

Алгоритм виконання CSAR місій.

  1. Обираємо подумки пілота з списку активних.
  2. Вводимо частоту в ADF навігатор та летимо за вказівником.
  3. Як використовувати ADF можна подивитись тут: Mi-8, UH-1H, Mi-24, SA-342L
  4. На відстані 1км пілот передасть вам перше повідомлення “I hear you!”
  5. Після отримання першого повідомлення ви можете замовити дими або сигнальну ракету.
  6. Якшо ви не замовляли дими то підлетівши до пілота він дасть дим автоматично.
  7. Забираємо пілота в ховері або на землі.
  8. Доставляємо пілота на любий дружній філд. Пілот покине гелікоптер самостійно після приземлення.

Приклад рятувальної операції “Montana1”

Умовно обираємо друге завдання зі списку Montana1 840kHz 22.5nm. Нічого додатково в меню обирати не потрібно. Навіть якшо ви випадково пролітаєте біля пілота в межах 1км він вам все одно повідомить про порятунок. В цьому прикладі ми будемо використовувати ADF навігатор. Він присутній у всіх багатоцільових гелікоптерах DCS World. Місцевість з пілотом може бути насичена ворожими силами. Отже для виконання завдань вам потрібно знати системи оборони вашого ЛА.

CSAR на рівнинній місцевості

Проводити такі операції на рівній голій місцевості є найлегшим завданням. Вводимо в ADF навігатор частоту, для Montana1 це буде 840kHz. Вказівник на вашому радіо компасі почне рухатись. Інколи якщо ціль за високою горою вам потрібно набрати висоту. Летимо в сторону вказівника.

В межах 2км пілот повідомить що чує вас. На цьому етапі ви можете замовити дими або сигнальну ракету (flare).

CSAR > Request Smoke
CSAR > Request Signal Flare

Біля пілота з’явиться дим і в повідомленні буде зазначено з якої сторони від вас. Якшо ви не замовите дим то він увімкнеться автоматично коли ви будете біля пілота.

Сідати потрібно в радіусі 750 метрів від пілота. Після посадки він побіжить до вас і сяде в гелікоптер. Чим далі ви сядете тим довше потрібно чекати на пілота. Також раджу тренуватись забирати пілота в ховері навіть на рівній місцевості це значно полегшить життя під час рятування над лісом чи водоймою.

Після повідомлення “I’m in! Get to the MASH ASAP!” відлітаємо на базу. Після посадки пілот самостійно покине ЛА. Ось і все. Ви принесли команді синіх х2 поінтів від втрати літака. Тим самим наблизили перемогу.

CSAR над водоймою

Процес операції над водоймою такий самий як описано вище. Тільки вам потрібно зависнути над пілотом на 10 секунд, на висоті до 20 метрів. Слідкуйте за радарною висотою щоб не довелось рятувати ще й вас. Після повідомлення “I’m in!” можна покинути місце пригоди і повертатись на базу.

CSAR над лісом

Процедура така ж, як з водоймою, тільки тут треба бути більш акуратним і не зачепити дерева хвостом чи гвинтом. Зависніть і чекайте повідомлення від пілота “I’m in!”. Раджу попрактикувати ховер над рівниною перед тим, як рятувати над лісом.

Ці всі операції також проводяться вночі з приладом нічного бачення і сигнальними ракетами. На цьому все.

Ліврею Мі-8 можна завантажити тут https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/3330915/

Залишити коментар